27.02.2023 ж. "8 Мектеп-гимназия" КММ педагогикалық ғылымдардың кандидаты Митина А.А. ұрпақтарарасы диалог құру мақсатында интерактивті ойын өткізді. Бұл ойын "Қазақстан Азаматтары Альянсы" жетекшілікшілігімен өтті. » Коммунальное государственное учреждение «Школа-гимназия №8» Управления образования города Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№8 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 2920149
Есепші бөлімі:
+7(727) 2920713
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 27.02.2023 ж. "8 Мектеп-гимназия" КММ педагогикалық ғылымдардың кандидаты Митина А.А. ұрпақтарарасы диалог құру мақсатында интерактивті ойын өткізді. Бұл ойын "Қазақстан Азаматтары Альянсы" жетекшілікшілігімен өтті.
27
ақпан
2023

27.02.2023 ж. "8 Мектеп-гимназия" КММ педагогикалық ғылымдардың кандидаты Митина А.А. ұрпақтарарасы диалог құру мақсатында интерактивті ойын өткізді. Бұл ойын "Қазақстан Азаматтары Альянсы" жетекшілікшілігімен өтті.

27.02.2023 ж. "8 Мектеп-гимназия" КММ педагогикалық ғылымдардың кандидаты Митина А.А. ұрпақтарарасы диалог құру мақсатында интерактивті ойын өткізді. Бұл ойын "Қазақстан Азаматтары Альянсы" жетекшілікшілігімен өтті. 
Өкілі Әбдіхалықов Қайыржан Саясатұлы - Халықаралық қатынастар PHD докторы, Алматы қаласы Қоғамдық кеңесі жанындағы білім комитетінің төрағасы. 
"Ресурсты бол!" ойыны. Қоғамның 4 саласында командалық өзара қимыл-әрекетті жобалайды: ИТ технологиялар, денсаулық, коммуникация, сандық ортадағы қаржы сауаттылығы.
Ойынға мұғалімдер мен оқушылардың 3 командасы қатысты. Ойын барысында қатысушылар өзара жарысып, 4 саладан дұрыс жауап бергендер ойын валютасына ие болды.

27.02.2023 года в КГУ «Школа -гимназия N8» кандидатом пед.наук Митиной А.А. проведена интерактивная игра с целью построения диалога между поколениями.

 Данная игра прошла под егидой «Гражданского Альянса Казахстана». Представитель Абдыхалыков Кайыржан Саясатович доктор PHD - Международных отношений, председатель комитета по образованию при общественном Совете г.Алматы.

Игра " Будь ресурсным!" Моделирует командное взаимодействие в 4 сферах общества: ИТ технологии, здоровье, коммуникацию, финансовую грамотность в цифровой среде. 

В игре приняли участие 3 команды учителей и учеников. В процессе игры участники соревновались и получали игровую валюту за правильные ответы по 4 сферам .